Wednesday 11 September 2013

salam mahabbah sahabat ex-kmk...huuuu..
rindu sangat kat korang.. pe cer wey kat umt ngan uum tersayang?? haha..
aku kat usim ni leh tahan ok la..soryla kalau aku tak balas sms korang..
maklumla tengah kopak.. kalau reply nanti, berjela-jela la pulak..hakhak..
korang dah masuk kelas ke?? pe cer classmate, ok tak??  roomate lak?
aku sebenarnya tengah hilang confident ni.. maklumla, kebanyakan classmate aku budak asasi..
ramai lak tu yang ex-asasi medic... tu yang takut tu... banyak betul pesaing nye... dahla kene belajer arab..
aduhai, dah lame ake tinggalkan bahasa tu.. cam ne la nak survive.. ustazah pulak speaking arab 24 jam dalam kelas... huh.. aku rasa cam duduk kat tanah arab da... korang semua doakan la aku untuk teerus tabah menghadapi ujian ini... insyaallah... aku pun akan kenang korang dalam doa aku.....
at last.. salam perjuangan untuk korang semua...
harap dapat masuk lab sama-sama lagi mcm dulu.....

No comments:

Post a Comment